Toate produsele pe care le comercializam beneficiaza in mod standard de o garantie de conformitate si de o garantie tehnica (sau comerciala).
Garantia de conformitate este cea care iti ofera siguranta ca produsul cumparat respecta specificatiile si caracteristicile tehnice ori functionale comunicate in momentul vanzarii. Potrivit dispozitiilor legale in vigoare, aceasta garantie nu poate avea o durata mai mica de 24 luni.Pentru persoanele juridice garantia standard este de 12 luni de la data achizitiei.
Dupa achizitionarea produsului dorit, aveti termen de 30 zile pentru a completa formularul de extragarantie gratuita accesand pe google ,, extragarantie + numele brand-ului al produsului achizitionat,,.Veti avea nevoie de certificartul de garantie, dar si factura pentru completarea tuturor informatiilor.
Cum intru in posesia certificatului de garantie?
Certificatul de garantie il veti gasi in interiorul ambalajului produsului, iar in situatiile in care constatati lipsa acestuia semnalati neregula in maxim 24 de ore de la primire, pe adresa de mail comenzi@carpatik.ro.
Cum trimiti un produs in service?
Pentru a trimite un produs în service trebuie sa sunati la numarul de telefon din certificatul de garantie al produsului.In ceea ce priveste produsele mai mari de 30 kg se va deplasa o echipa service pentru rezolvarea problemei.
Documentele necesare trimiterii unui produs in service
Cerificatul de garanție și factura produsului sunt ca actele tale de identitate.
Atunci când trimiți produsul în garanție, trebuie să atașezi și certificatul și factura.
Care este termenul de reparatie a unui produs?
Termenul în care produsul tău va fi reparat este de până la maximum 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost notificat cu privire la defectul produsului reclamat.
Atenție! Termenul este valabil pentru produsele care se află în garanție.
Primesti produs inlocuitor cat timp produsul tau se afla in service?
Nu. Service-ul nu oferă produse înlocuitoare în timpul reparației.
Poti sa trimit produsul intr-un service nementionat in certificatul de garantie?
Poți să trimiți produsul în ce service vrei tu, dar iti asumi faptul ca iti vei pierde garantia produsului si se face contra-cost.
Unde gasesti date de contact ale service-ului?
Sperăm să nu ai nevoie, dar dacă se întâmplă să ai, găsești datele de contact ale service-ului pe certificatul de garanție a produsului. E posibil ca pe certificatul de garanție să fie trecute mai multe centre de reparație. Fiecare se poate ocupa de produsul tău.
Trebuie sa trimiti produsul in service cu toate accesoriile?
Da, produsul trimis în service trebuie să aibă cu el toate accesoriile pe care le-ai primit când l-ai cumpărat.
Costurile expeditiei produsului tau in service
Nu plătești nimic nici pe expediere și nici pe reparație dacă produsul se află în perioada de garanție.
Suport clienti Luni - Vineri : 09:00 - 18:00 ; Sambata 09:00 - 14:00
0732151500 0732151501 comenzi@carpatik.ro