Politica de livrare
Pretul transportului este afisat atat in platforma, in momentul lansarii unei comenzi (cosul de cumparaturi), cat si pe factura emisa.
Intervalul de confirmare a comenzii este cuprins intre 24 si 72 ore din momentul plasarii acesteia pe site, cu exceptia zilelor nelucratoare.
Oferim transport gratuit in toata tara prin pachetomatele Sameday Easybox, Fan Courer Box, DPD Box, Cargus Box, etc pentru comenzile de peste 200 RON.
Livrarea se face simplu si imediat prin curier rapid, în termen de 24 - 72 ore, în toată țara (in functie de localitatea de livrare).
In perioada sarbatorilor de Paste, de iarna, a evenimentului Black Friday, precum si pe toata durata altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi precum si livrarea acesteia poate dura pana la aproximativ 10 zile lucratoare.
Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor, in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!
Deschidere colet la livrare
Punem la dispozitia tuturor clientilor nostri (fie persoane fizice sau juridice) serviciul de verificare colet, in mod gratuit! Astfel, pentru orice produs comandat de pe www.carpatik.ro, poti beneficia de acest serviciu gratuit, pentru a te asigura ca ai primit produsul comandat in perfecta stare, chiar inainte de a-l achita.
Cum procedezi?
In momentul receptionarii produsului comandat trebuie sa soliciti curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor. Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, te rugam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Solicitarea deschiderii coletului trebuie facuta inainte de achitarea comenzii (in cazul platii ramburs) sau semnarii de primire (in cazul platii online), dar obligatoriu in prezenta curierului.
Suport clienti Luni - Vineri : 09:00 - 18:00 ; Sambata 09:00 - 14:00
0732151501 0742114115 comenzi@carpatik.ro