Politica de livrare
Pretul transportului este afisat atat in platforma, in momentul lansarii unei comenzi (cosul de cumparaturi), cat si pe factura emisa.
Intervalul de confirmare a comenzii este de pana la 24 ore,in zilele lucratoare din momentul plasarii acesteia pe site, cu exceptia zilelor nelucratoare.
Oferim transport in toata tara prin pachetomatele FanBox.
Livrarea se face simplu si rapid pe intreg teritoriul tarii, prin serviciul de curierat oferit de partenerii nostrii, într-un termen de 1-3 zile lucrătoare pentru livrări în zona urbană și între 2-4 zile lucrătoare pentru livrări în zona rurală, in functie de localitatea de livrare.
In perioada sarbatorilor de Paste, de Craciun, a evenimentului Black Friday, precum si pe toata durata altor campanii promotionale, procesarea unei comenzi precum si livrarea acesteia poate dura intre 3-5 zile lucratoare.
Deschidere colet la livrare:
Punem la dispozitia tuturor clientilor nostri (fie persoane fizice sau juridice) serviciul de verificare colet, in mod gratuit! Astfel, pentru orice produs comandat de pe www.carpatik.ro, poti beneficia de acest serviciu gratuit, pentru a te asigura ca ai primit produsul comandat in perfecta stare, chiar inainte de a-l achita.
Important! Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor, in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.
Orice reclamatie ulterioara referitoare la aspectul fizic si integritatea produsului, nu va fi luata in considerare, dupa primirea coletului de la curier!
Cum procedezi?
In momentul receptionarii produsului comandat trebuie sa soliciti curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor. Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, te rugam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Solicitarea deschiderii coletului trebuie facuta inainte de achitarea comenzii (in cazul platii ramburs) sau semnarii de primire (in cazul platii online), dar obligatoriu in prezenta curierului.
Suport clienti Luni - Vineri : 09:00 - 18:00 ; Sambata 09:00 - 14:00
0732151500 0732151501 comenzi@carpatik.ro